Badmington

Idag har vi äntligen fått tummen ur igen att börja träna badmington.. Devar väldigt kul, Malin vann som vanligt dom flesta gångerna men jag vann en omgång med 15-4 haha  Så jag är nöjd ändå.. Bella och Ozzy har fått en långpromenix tidigt idag och snart ska vi ut och kassta boll tänkte jag för det tycker dom är kul smt att det inte är något kul väder att gå runt i.. Jimmy ska börja diska våran JÄTTE disk snart och jag ska dra fram damsugarn och städa iordning lite..

       

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

menar du homeparty? ja du får VÄLDIGT gärna hitta en ca 10 pers som kan handla (inte hela sortimentet såklart men så jag får anställning iaf:P) och bjuda hem så kan ja ha min "test-runda" på er så slipper ni 500kravgiften.. men då är jag ju "oerfaren" också haha :D

2008-12-17 @ 15:01:12
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

tack sötis :) nattinatt

2008-12-18 @ 01:59:53
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0