soliga fredag

ja idag har varit en kanon ute dag och vi ska ut en sväng till om en stund men nu ligger vi båda i matkoma haha så det får vänta lite.. Härligt höstväder, småkallt men ändå strålande sol eller imorse var det kyligt nu på em. i solaen har det varit kanon varmt.. Här kommer lite bilder från dagen då Neo fyllde 1år Grattis! å kom förbi å firades med present å pannkakstårta m.m.




grattis neo!

tårtan var go...

men gubben va godast haha

Kärleken är inte ömsesidigt haha

jo ja pecis, inte bästisar...

När man varit sjuk i 4dagar så blir man en galenpanna!!

Har varit på möte med chefen idag och pratat lite om byte av jobb och så.. Jag ska ju byta jobb eller börja plugga, vi får se, vill ju helst börja plugga men så är det det där med ekonomin å så.. Blir det inte till våren så blir det till hösten tror jag, nu är det flytt jag är inne på.. Det kommer bli en flytt till bottenplan med uteplats så är det bara och blir det som jag vill å hoppas så lir det i Lerum, Floda, Partille eller Mölnlycke.. Väldigt fina områden och nära familjen, kommer nog behöva dom nära framöver.. Känns skönt när man bestämt sig och måste göra något, det finns inget att skylla på, jag måste tänka på mig själv.. Visst känner jag väldigt stor ångest över att ta William till annan ort varannan vecka men det klarar han nog fin fint.. Han ska inte gå i skolan här ändå så är det bara så får vi se vad som händer.. men först flytt sedan nytt jobb el. utbildning, en sak i taget.. Ha det så gott!

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0