Inte masjuka

men vad e det då då? ja det är fråga vi inte fick svar på idag, varför han spyr men det ska vi luska vidare i så att det blir lite ordning på torpet.. Läksren jag var hos idag var en sån där uttråkad än som inte alls visst vad han skulle göra eller hur han skulle gå vidare med oss och jag är ju aldeles för snäll och dålig på att prata för mig så det blev ett onödigt besök.. Huvudsaken e att lill prinsen mår bra och inte kräks.. Han har lite feber med det är efter 18mån sprutan så det är lite upp och ner på humöret men det e inte magsjuka i alla fall och det är skönt.. nu ska vi dansa vidare till " maja min maja min bitska lilla piraja...." haha


Mamma´s vilddjur

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0