Mitt i veckan

Nu e William lämnad hos dagmamman, jag tänkte fixa lite, duscha å handla.. William blev lämnad här imorse av sin pappa sedan så har vi myst å busat innan det var dags att gå.. han e så mysig å så himla glad även om han har en jädra vilja å e envis som bara den när han sätter den sidan till men allt det övervinns verkligen av dessa härligt glada stunder.. Som jag sagt innan så känner jag med dom som misar den här upplevelsen och blir väldigt arg på dom som sumpar sin chans, dom som skaffar barn å inte tar hand eller ansvar, dom som inte sätter några gränser alls m.m. jag hoppas verkligen att vi inte blir slappare å slappare vi föräldrar utan att vi tar tag i oss själva och gör vad vi kan för våra barn och lär dom rätt å fel.. Så vi inte får tex. bilbränder av "ungdomar"  som inte förstår att det e fel å inte fattar vilka det drabbar, vilket e dom själva.. Dom sparkar på sånna som kämpar för att få allt att gå runt och det e där pengarna fölrst å främst tas ifrån, våld leder ingen vart! man ska kramas å pussas istället som jag brukar säga till William haha


Päpplä (som han säger) är gott speciellt när man själv flyttat stolen å klättret upp för att sno det hihi

Känner någon för att komma hit å putsa mina fönset så e ni välkomna haha

kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0