gravid??

nej jag e inte gravid, nu har många frågat som läser bloggen så jag får göra det klart för alla så inte snacket börjar gå.. Klart att jag önskar att bli det i framtiden och så har jag många runt mig som är det därav alla funderingar på syskon men ingen graviditet själv, bara funderingar..

Fick gå hem tidigare från jobbet idag för att William spydde på dagis.. När jag kom så sov han så gott så jag stannade å pratade en stund sedan när lillprinsen vaknat gick vi hem.. nu mår han prima och har fått i sig lite mat och vätska så vi åker upp till Örebro som planerat idag.. Det blir en Örebro helg helt enkelt å jag håller tummarna på mycket sol så vi kan vara ute å ha det gott.. ha en trevligt helg alla!



kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0