Hemma


William, Gammlemormor och Candy
   

Ja nu e vi hemma i lugnet igen, så trötta.. William är gnällig, jag e trött å Jimmy hänigt/trött/utsleten.. Längtar efter att få resa till varmare breddgrader.. Allt känns lite verkligare när man sitter å kollar resor, Ankie kan vara barnvakt om vi hittar något.. Gu vad jag kommer sakna William men så skönt det ska bli å bara vara jag å Jimmy.. Det blir inte riktigt semester när man tar med barnen å dom e så små men jag känner många med andra åsiktier så alla gör aom man själv vill och passar bäst.. Vi tycker det ska bli kanon å William kommer ha det jätte bra å inte komma ihåg det så länge.. Hur hade ni gjort med en liten på 7mån? Vi anser att det blir för knöligt, han kommer inte komma ihåg det, för varmt, bada en å en, tidiga kvällar, jobbigt med flygresa m.m. Han har det bättre i Sverige.. Roligt att höra vad ni tycker.. Nu ska jag snart lägga William i sängen å mig i ett härligt bad HAHA

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Jenny

Tycker ni gör helt rätt i att lämna William hemma! Vi var på Mallorca i somras när Alexander var två år. Visst hade vi det jättehärligt och roligt, men man kan ju inte riktigt koppla av med de små. Det blir lite jobbigt med värmen för de också! Det var som sagt jättehärligt att ändå komma utomlands, men nästa gång vi åker tror jag den yngsta får vara iaf 5 år för att de ska minnas resan och också ha roligt. Vi föräldrar behöver vår egentid också, så en semester från allt kan nog göra gott för hela familjen=) Kramar!

2010-03-24 @ 21:58:16
URL: http://jennysvanligaliv.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag/Vi hade absolut rest utan barn om det hade gått att ordna. Annars blir det ju ingen semester för er och som sagt så har så små barn inget nöje av en varm utomlands semester. Hoppas ni hittar något bra. Kram

2010-03-26 @ 08:47:32

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0