2010

Ja nu är det nytt år, helt sjukt.. Det går så fort, undra vad det här året kommer ha att erbjuda.. Det ska bli kul att se William´s utväckling, den går oxå nästan för fort.. Han e som sagt ingen bäbis längre men han är och kommer alltid förbli mammas älskling..
Vi hade en urmysig Nyåsrafton igår, vi var ner och såg på Göteborgs fyrverkerierna, sedan såg vi grevinnan och betjänten, åt mycket smarrisk mat, spelade TP, firade det nya året med champanj och spelade lite till.. Dom första åkte väl runt 2tiden, Jenny vid 4tiden och jag la mig runt 5.. Roger kom nog inte iväg fören runt 7 å Jimmy la la sig lite efter det.. Eller la sig å la sig somnade av (inte i sängen) HAHA Där imellan så var det mycket prat och skratt.. William somnade efter 21 tiden, Jimmy matade honom någon gång innan 7 så jag fick sova till 9.30 i alla fall så få timmar men väl behövda timmar fick jag sova, skönt att det bara handlar om en dag.. Vi var tre som gav nyårslöften..
Jimmy: Att inte göra mig på smällen HAHA  ( Tack! )
Jenny: Att äta mer chaklad
Jag: Att må bra å ta hand om min familj


Göteborgs fyrverkerierna, William i sina fina hörselkåpor




 
Min härliga familj

   
   
 

Gott Nytt År!



Detta ser ut att bli ett bra år

Vi hade kanon utsikt med mycket raketer utanför oss, vi stod på berget och såg:


Stackars Lajka som var nerdrogad pga. av att hon e så skotträdd.. Men det gick ok bra men under 10 min så var hon helt utom sig stackaren.. Lina och Tiina var inne med henne runt 00.00 slaget så att hon kunde känna sig lite trygg..

Nu håller vi tummarna för ett härligt 2010

kram kram



Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0