Öppna förskolan

Ja där har vi tillbringat hela förmiddagen, tyvärr så glömde jag kameran så jag kan inte visa er men det var mys.. Väldigt gott gäng där på torsdag förmiddagar, BVC var även där och informerade om mat för våra små.. Väldigt intressant och "mat nyttigt" HAHA Jimmy har varit lite orlig över att vi matar honom för mycket men så e inte fallet, nu har jag det på papper, vi kan till å med ge honom mer om han vill men det e nog bra som det e tror jag, vi har kommit in i lite rutiner nu så det känns toppen..
Efter öppna förskolan så åkte vi till sjukhuset för att jag skulle ta prover, mindre kul men härligt att få det överrstökat.. Trötta som vi var båda två när vi kom hem, la William i sängen, gav honom napp å satte på lit musik å gick å la mig i soffan för att andas ut.. Tror du inte dom börja borra som bara den under oss?? Trodde jag skulle krivera, känner verkligen att jag inte orkar med det längre, jag får ett psykbryt.. Måste man verkligen vara ute gämt mella 7.00-16.00? Så ska det inte vara, jag ringde vår hyresvärd undertiden dom borrade, å var helt upprörd å sa som det var att jag orkar inte, har precis kommit hem å så sätter dom igång, jag får mig ett psykbryt.. Jag ska maila ett mail om situationen så han har det så att vi får den ersättning som vi ska ha.. Så det ska jag sätta mig med när jag nattat William.. Orkar verkligen inte med det längre, jag vill kunna vara hemma å ta det lugnt, inte vara tvungen att gå ut, speciellt inte nu i detta väder.. Jag vill gå ut när det passar oss inte för att jag måste.. 

kramkram
 


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Usch va ni måste stå ut med.

Jag tycker nästan att ni ska slippa hyra överhuvudtaget resten av året! Skriv de.....=O)

Kram på er å hoppas ni får en bra natssömn så ni e utvilade å pigga imon när dom sätter igång igen.

2010-02-11 @ 22:10:30
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Sanna

svar tackar så mycket! ja visst var det fina kläder! :)

2010-02-11 @ 22:47:33
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0