Grattis Sverige!



Först får vi Gratta Svenska damerna i sprintstafett som tog silver nu ikväll.. En riktig nagel-bitar-rysare, Älskar skidor HAHA så länge jag slipper åka.. Får la ta och testa det någon gång i framtiden..

För övrigt så känner jag mig ganska ensam just nu.. Konstig kännsla det där, att inte vara det men ändå så känns det så.. Sedan är jag så tjock så man blir depprimerad av bara det, man hade velat vakna normal igen, det hade varit något för forskarna.. Det är lättare sagt än gjort att gå ner i vikt, jag säger Gratis till dom som lyckats.. Jag har verkligen ingen karaktär å har matvanor som gör att man inte är förvånad över att man ser ut som man gör.. men det kan vara praktiskt ibland att man kan rulla fram HAHA
Nu ska jag inte anstränga mina grå mer med alla dessa tankar nu ska jag sova och vakna glad så jag å William får en kanon dag imån.. På onsdag är jimmy ledig så han kan följa med på 6månaders kontrollen, det blir spännande..

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Browneyedgirl

Ja vad skoj med lite medaljer =)

Hoppas in och säger godmorgon, här ska vi snart ge oss av till mor och far för en sportlovsdag..

Ha det fint. Kram

2010-02-23 @ 07:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Pem

Köp Nutrilet eller nått liknande å ta en påse instället för mellis eller om du skulle känna ett sug. Min gubbe gör de å han har faktiskt lyckats med några kilon än så länge....plus en rask prommis varannan da.

De e la klart att du löser detta S!!!!!

You go girl!!!

2010-02-23 @ 08:00:38
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Lina

ja usch så känner vi alla ibland. Jag känner mig också fruktansvärt ensam ibland fast att man har en massa folk runt omkring sig och att känna sig tjock är du INTE ensam om. Just nu bryr jag mig faktiskt inte men hela förra året hade jag jätteångest för att jag var så himla tjock och blir man så deprimerad så går man så klart inte ner i vikt haha. En riktigt kass spiral det där. Planera några dagar innan inte bara middag utan 2-3 mellanmål och frukost, det hjälper att äta lite och ofta, hur klyschigt det än låter :)

2010-02-23 @ 09:58:30
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Ja då, sånt löser sig alltid. Hoppas du får en bra dag!

2010-02-23 @ 13:01:25
URL: http://originalet.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0