Tisdag

Inatt har William sovit bra, vaknade först 4:23 för att stoppa in nappen, sedan matade Jimmy å så gick vi upp 8:15.. Toppen, om det inte vore för att jag inte kunde somna om HAHA så typiskt så efter en timma liggandes vaken tog jag upp boken läsete ett gäng sidor, blev trött å somnade om.. Som tur är så är jag inte så trött men man blir så mösig i huvudet.. Skönt ändå, solen tittar fram lite svagt och vi ska ut till björlanda idag och hälsa på Malin, Niklas å Hampus.. Blir mys pys, tänkte iväg och simma ikväll man vet inte när jag får komma in å jobba nu så idag är ett säkert kort tror jag, vill dit minst en gång i veckan..


William (sittandes) Hampus (liggandes)

Vad ska ni göra idag?

Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

grattis gånger tusen för jobbet, det är så kul att börja på nytt! Ja jag tycker absolut du ska iväg å simma idag, så skönt :)

2010-04-13 @ 09:39:16
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0