Orkade inte

Att åka till sjukhuset idag för jag å William var så trötta så vi ska dit imån morgon och ta proverna istället.. Känns skönt att slippa stressa, Lina och Tiina kom över idag på fika och det var kanon trevligt, Tack tjejer! Så nu ska jag lägga mig å få lite sömn, Jimmy har redan lagt sig så jag får skynda mig innn han börjar snarka HAHA

Mamma å pappas Älskling

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Sandra

Ja, det är lätt hänt att man handlar för mycket, men faktiskt så brukar jag gilla kläderna, det är inte ofta jag behöver skicka tillbaka.

Fina bilder :)

2009-11-13 @ 07:41:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0