New Moon=Grymt bra

Som sagt det blev ingen bio igår men idag hann vi ner på 12 bion för att se min efterlängtade New Moon.. Så fantastikt grymt bra, den måste ses!


Mums! HAHA

Dagen har varit jätte bra, vi hann som sagt på bio sedan kom mamma å pappa med William.. Det hade fungera jätte bra, så det är skönt.. Underbart att ha min älskling hemma igen, han e så mysig.. Har kollat runt på lite bloggar idag men, har helt glömt av att det är första advent.. Har inte alls tänkt på det men så är det lan när det regnar.. Tänkte jag skulle fixar det julmys nu i veckan men efter som jag å Ville åker på lördag å blir brta ett tag å Jimmy inte gillar julen så får vi nog vänta med det tills jag kommer hem.. Vi passade även grannhunde Minni kväll:

   

Stora, snälla å underbara Minni

Nä, n ska jag nog krypa ner trotts att jag intealls har lust.. Känns som tankarna börjar bli för många nu, det är mycket som ska tänkas på när man ska åka iväg lngt å länge..

Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Alltid kul med tips på bra filmer/bio.

Vad skönt att det gick bra med barnvakt =)

2009-11-30 @ 13:59:25
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Pem

Så e de när man leker familjenliv......de e så roligt i sig att man glömmer mycket runt omkring......vissa skyller på att de e för att man fått barn å så men de tror inte jag.......hehe

Kram på dig S!!!

2009-11-30 @ 16:19:22
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Lina

va fin hon var :D superfin. jaså var den bra? Ja ettan var ju bra men man vet aldrig med uppföljare. Själv ska man hem till en kompis ikväll och kolla på flickan som lekte med elden

2009-12-03 @ 16:20:20
URL: http://linashorna.blogg.se§

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0