Lycka i kg

Ja, William är min lycka och kärlek i kilo.. Det är näst intill inte hälosamt att känna så, att en sådan lite krabat kan ta fram så mycket kännslor.. Helt fantastiskt! Han är det bästa som hänt mig efter att träffa Jimmy då, utan Jimmy ingen William.. Så Jimmy står självklart högst upp på listan, vad skulle jag göra utan dom?

Av all den kärlek jag känner
till Jimmy, William och mina vänner
Ni får mig att vakna med ett leende på mina läppar
den kryddar dagen som salt å peppar
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad

Love You!

   



Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Jätte fint skrivet, och vilka härliga bilder =)

2009-11-18 @ 13:06:25
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0