Solen glimtade fram lite till och från



Vi var ute idag och hade det så mysigt och Ozzy och Bella har verkligen busat och sprungit mycket.. På eftermiddagen tog jag med tennisbollen ut, snacka om att Bella gillar den, hon brukar även hämta den är vi e inne å leker vi inte med den så sover hon med den brevid sig HAHA

   
   
 

Hej  hopp på Er alla glada där ute!
kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

vad fin bloggen är :D verkligen vår och sommar över den.



Jo klart jag ska göra så, det är bara att ja har bara sett henne på facebook och vill inte skriva ett meddelenade öppet för jag tror inte hennes kille/man vet någonting om mig och hennes förra liv, så jag kan inte skriva så att jag känner henne väl heller hehe..

2009-05-06 @ 08:37:09
Postat av: Sabina

HAHA =D Bella och tennisbollar asså =P



Gud va roligt dom har de!

Kommer sakna att ha dig som hundvakt =(. Du är den BÄSTA vi haft!!!



Kram Sabina och Bella

2009-05-06 @ 09:01:31

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0