Heldag i Björlanda



En dag med mycket slit kan man säga men även mycket trevligt.. Vi var ute hos Malin och NIklas och hjälpte dom få klart altanen och såga ved.. Malin har gått över tiden med 9dagar och är måttligt frustrerad, vilket jag förstår så man vill fylla dagarna så tiden går.. Det blir som en lång väntan, först nio månader sedan en massa extra dagar, jag hoppas jag slipper gå över.. Efter en slitsam dag så åkte vi och tog ett kvälls dopp, jag Jimmy och Lejha badade, Malin fegade ur, Niklas tänkte inte ens tanken..


   
 

kram kram



Lätta på hjärtat
Postat av: Anonym

ja, det är kul att vara med å bygga :D nej du ska inte gå över, jag har ju beställt en bäbis till imon den 15:e ;)

2009-07-14 @ 23:26:16

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0