Försöker hålla sig vaken



Det är det som är kruxet när man har varit ledig i två veckor å lagt sig vid 21-22tiden på kvällen.. Att sedan vara uppe hela natten å börja jobba kl. 21 blir en liten chock för kroppen.. När man sedan är gravid så gör inte det saken bättre för man är lite slö.. är en av dom lyckligt lottade som är illamående 24timmar om dygnet å på natten blir det inte bättre precis men det tillhör väll.. Man får tänka possitivt, jag behöver inte jobba så många månader till HAHA  Jag och Jimmy har kommit fram till att vi måste flytta igen i och med detta.. vi hade hoppast på att kunna bo kvar i ett år i alla fall men det blir på tok för trångt tyvärr.. Det är lika bra att göra det innan man får en knodd, efteråt blir det ännu mera saken som ska flyttas på.. Det är så ruskigt tråkigt att flytta bara, packa ner, städa packa upp, fy fasen men nu flyttar vi till stort så vi slipper flytta på många år.. Jag har flyttat så många gånger dom senaste åren nu så jag längtar verkligen efter attt bara kunna känna sig hemma å bo kvar i några år på ett ställe..

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Angelina

sv: ja, baka!! billigt å bra :D

2009-02-01 @ 08:25:35
URL: http://angelinap.blogg.se/
Postat av: lina

hahahaha, JAA, jag förstår precis hur det är med att flytta hela tiden haha. Min "nästa" lägenhet ska jag fasiken bo i minst ett år, gärna längre så man känner "hemmakänslan" :D

2009-02-01 @ 10:07:30
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0