Mmorrrr

Det är inte meningen att man skall behöva jobba 10 timmar på natten och att när man änligen skall få gå hem så kommer inte personen man skall avrapportera till..När man väntat i en kvart å fortfarande haringen dykt upp så tar man tag i det på egen hand, då krånglar kådlåset som finns på kassa skåpet där jag ska hänga in nycklarna.. Man står där i yttligare 10minuter å humöret börja verkligen tryta, låset går till slut upp och 30minuter senare har man fortfarande inte sett röken av någon att avrapportera till så jag gick till bussen.. Självklart så ser jag bussen precis lämna busshålplatsen så jag får vänta i 30minuter på nästa.. Sicken morron, jag var hemma senare än jag är i vanliga fall när jag har varit ute med Ozzy.. Tur att han är hos brorsan å har det bra så han slapp å vänta på mig..



Nu väntar sängen, två nätter till att jobb  :)
God morron och god natt!


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0