Då var det full fart

Klockan är 9 och vi har varit ute å lekt hela gänget, så nu är det hyffsat lugnt en stund.. Bella tuggar sönder någon leksak som vanligt, får ha några på hög haha Hon e himla rolig, Saga å hon busar mycket mendet brukar sluta med att Bella tar lesaken å springer iväg till soffan där hon förnöjt tuggar på den tills det bara är monokyler kvar om man inte får stopp på henne innan det vill säga.. Hon är kreaiv i allafall det är ingen annan som kan säga något om, har även märkt att hn gärna samlar på gregern, leker Ozzy eller Saga med något så smiter hon gärna fram och tar det för att edan bära iväg med det till sin plats för att antingen tuggas på eller bara bli iggandes där för hon är kungen av alla å ska inte hon ha så ska ingen ha hahaha  Hur go som hällst, har en aktiveringsbok som jag ska ta fram tror jag å träna lite konster med henne för det skulle ho nog tycka var jätt kul.. Har testat med Ozzy men han vägrade rulla runt å så men det tror jag Bella hade Älskat..

 

Nä nu ska jag övergå till att gnugga mina grå för att få den här sidan till att funka samt betala räkningar

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Haha =) Hon är en liten duracellkanin =P

Gud va roligt de ser ut att ha tillsammans =).



Har hört att rasen ska vara något av en samlare, så det stämmer ju väldigt bra på Bella =)





Kram på er =)

2008-10-30 @ 08:57:23

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0