Sommar fest i Länsmansgården

Japp, igårkväll var jag å William här utanför på sommarfest som hyresrättsföreningen ordnat och såhär såg det ut:


det gungades

Köra bil va skoj

Rulla runt kan man oxå göra

Fika med muffins å live musik

rutchbana är aldrig fel

efgter de här goa bilderna å härliga kväll så skulle vi hem å sova, båda var trötta å jag var jätte seg i huvudet å inte alls på humör för att sitta uppe å försöka få honom att smona.. Trodde han skulle sova gott efter så mycket frisk luft men ick det blev en helvettesnattning å jag tappade tålamodet å han grät, stackars unge men ibland orkar jag bara inte, det blir för mycket.. Men efter lite kramandes efter gråten så somnade han sött å jag fick banka ur mig lite aggrition på soffkuddarna å sätta mig på balkongen å ta luft å sedan sov jag oxå sött..

imån är det trollfest hos dagmamman så nu ska jag fixa det sista på trolldräckten,

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Jenna

Vad mysigt det ser ut och han verkar trivas i den stora bilen :)

2011-05-27 @ 20:49:44
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0