05:00

Ja det är vad klockan är ställd på.. Varför ska man gå upp så tidigt för? Jag e inte bra på många saker men en sak e jag riktigt grym på och det är att lämna jobbet på jobbet och inte tänka poå det när jag kommer hem så nu har man lite ångest för att man ska upp tidigt, lika tidigt som vanligt egentligen haha man kantro att jag inte gillar jobbet men det gör jag faktiskt, det är bara att ta sig dit som e lite motigt ibland..Just nu sitter jag i köket med tända ljus och äter poppcorn, det e egentid det, utanför ser det svinkallt ut och frosten hopar sig på bilarnas fönster rutor.. Dags att krypa ner och se en bra film, känner för den nya robin hood filmen idag, den e så bra!


Goa kompisar med vakthund

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0