Nu så

äntligen fick jag tummen ur å sitta här en stund.. Det har varit mycket i helgen, inga tråkigheter utan bara bra saker.. I fredags så hade jag å Tiina en toppen kväll/natt först hos Tiina sedan ute på krogen

   
Det var så kul å komma ut å dansa, känna sig fin å bara släppa loss å inte tänka på allt innom hemmets fyra väggar.. har inte haft någon lust fören nu att gå ut, så ett å ett halvt år sedan var det jag var ute i GBG.. På tiden med andra ord, det blev till att dansa av sig på Hard Rock å Exet..


   
På lördagen så följde vi med Eddie å Lina på Baby å Barn mässan, herre gud vad dyrt inträde å alla saker det finns.. Helt sjuk, säkerligen jätte bra men det är så mycket man blir helt snurrig å inte en chans att man har råd att köpa något.. Är på jakt efgter bilbarnstol men det är jätte dyrt så vi får la se vad jag hittar på HAHA


William denna soliga dag i sin nya sulkey

Nu e våren här, solen tittar fram så då kommer spann å spade fram.. hittade så underbart söta sandleksaker på Ullared i William´s stolek HAHA dock tycker han det är roligare när någon annan öser sand men det kommer.. Idag var det en annan tjej som sabb brevid å han var helt överlycklig när hon satt där å lekte.. Hela han bestod av ett stort leende.. När jag såg dom där så slogs man av tanken, barn är så underbara.. Här sitter två olika individer men olika bakgrund, språk, ålder m.m och bara förstår varnadra genom ljud och kroppsuttryck, helt fantastiskt!

Nu på kvällen har vi fixat iordning på balkongen och det kommer bli så fint när det är klart, nu ska jag nog krypa ner å sova tror jag.. Imån är en ny dag med arbetsintervju, Jippi!

Kramkram



Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0