farmor å farfar

kommer i em/kväll  och gör oss sällskap.. Blir mycket trevligt, vi ska inviga grillen tänkte vi så nu ligger köttet i marinad.. Idag har vi varit på Bvc för olycksfall info.. Så mycket att tänka på men som sagt har man har ju fått möjligheten att bli föräldrer så då får man ta vara på den så bra man kan och att inhandla lite förstärkning till hemmet är det minsta man kan göra.. Jag känner mig väldgit glad och kär i livet igen, det är så skönt speciellt efter de sista dagarna som varit väldigt kämpiga.. Mycket tror jag är för att min tillfälliga mycket goa chef ringde så nu ska jag jobba lördag natt, ska bli intressant å se hur det går.. Skönt att börja med en natt i alla fall så det var tur att vi fick besök idag så jag bara en natt HAHA Jag e helt kass på att säga nej..


Jag satte honom vid mattkanten men nu rör han sig visst HAHAHA

Igår va vi med Tiina:

   

Nu e det nog! HAHA

Ha en toppen fredag

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hoppas ni hade trevligt igårkväll å önskar daj en kanonnatt på jobbet, typiskt att jag inte jobbar, de hade varit kul å få tjöta lite. De var ju ett tag sedan.......kram på daj!!!

2010-04-17 @ 12:21:14
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0