En sån dag



Ja idag har det varit fullt upp, helt sjukt.. Vi började med att efter frukost så gick vi till ÖF för att träffa Karin å dottern Inez, mycket trevligt.. Hon är nu lika lång och väger lika myckat som William när han var 7mån HAHA sedan åkte vi ner till Tiina och har städat där hela dagen, nu är det allt fint där nere.. Lämnade dock tvätt och disk till henne för det e så GRYMT tråkigt.. Det blev jätte fint så imån när vi ska förfesta där så är det toppen mysigt.. jo ni hörde rätt jag ska ut imån, så kul! Har inte känt6 för det innan men imån då är inte stan säker.. Jimmy ska vara hemma med William för första gången själv hela kvällen/natten.. Så det blir intressant för oss båda tror jag.. Nu tvättar jag å borde väll börja med lite mat men det lockar inge vidare.. Imån blir det först läkaren, sedan Ullared och på kvällen så drar vi ut på stan, Toppen! Jag känner mig nöjd,
hur känner du dig?

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

2010-04-08 @ 17:04:17
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lina

så avundsjuk att det inte finns ord till det :D jag vill också ner till ullared och spendera en massa pengar på roliga saker och sen ut på krogen :)

2010-04-08 @ 22:25:58
Postat av: Katarina

Mycket pågång hos dig märker jag :P Slingade du håret? hur blev det?

Jag känner mig riktigt nöjd, mest för att det är fredag och jag har en ledig helg med massa skoj! :D

Kram

2010-04-09 @ 07:34:05
URL: http://katarinasegen.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Låter ju som en toppen fredag =)

Och ullared är ju sååå skoj!

Njuuut tjejen. Kramen

2010-04-09 @ 07:35:32
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0