Då har man jobb

Eller timmar i alla fall, känns så skönt.. Att sakta komma in i jobbar lunken känns jätte bra.. Min arbetsplats där jag har fast jobb vill inte ha in mig på timmar, chefen kör ett fulspel så jag har tagit flykt till något närmare.. Det känns jätte bra å kommer få tider över sommaren med.. Ska bli skönt att få lite pengar på kontot, det behövs.. Skönt att även komma iväg och få göra något annat, istället för att allt kommer på en gång till hösten med dagis och jobb.. Vi ska söka dag mamma nu i veckan så det kommer igång när han är 1år.. Man har garanti plats efter 4mån, så då är det dags nu..
Nu är jag så trött så jag håller på att rasa ihop, William vill inte somna så snart kan jag kanske lägga mig.. Dags att inte sova två gånger om dagen utan en räcker, han e stor pojk nu..

Natti natti


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Va roligt S! Grattis å hoppas du trivs å får mycket jobb på nya stället. Va glad att du slipper komma tillbaka till oss. De e rena dårhuset just nu......ja värre än vanligt allså! skrattar

Kram på er båda två!!!

2010-04-13 @ 08:22:30
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0