Slappdag


Idag har vi en slapp dag, Ozzy och William sover gott efter en långpromenad i spåret.. Vi skulle träffa Lina idag å fika men jag har inte hört något från henne, så vi får la se.. Sa nej till familjen Gustavssom pga av det men men hon ringer la.. Tänkte passa på att duscha när goingen sover men jag han inte mer än i å bli blöt innan han började skrikia.. Så nu sitter jag här i handduk med en sovande William i knät HAHA ska försöka nu igen så får vi se.. Ikväll så ska jag göra revbensspjäll för första gången, blir intressant å gott (hoppas jag)..

 

Har fruktansvärda problem å smärtor i min högra handled, tänkte det skulle gå över men tyvärr så jag får väll åka till läkaren å kolla det nästa vecka.. Inte kul att ha ont å svårigheter att lyfta sin egen son..

 

Ha en kanon fredag, ta hand om varann!

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emelie

Mysiga bilder!!

Hur ändrar du layouten på bloggen? Typ med bilden där uppe och texten när man kommenterar och sånt? Är du värsta hackern? =)

kram

2009-09-25 @ 13:00:16
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, du får visa nästa vecka!?

Haha jag hoppar faktiskt after worken idag. den började redan fem och jerry slutar jobbet sex och jag kände inte för att gå utan honom. ska försöka plugga lite istället. men kanske tar en öl till Skavlan ikväll istället. Måste ju bara se när han intervjuar Ankan! =D

2009-09-25 @ 16:02:52
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Lina

hej! förlåt att jag inte hörde av mig, jag lovar att det blir skärpning nästa gång, supertrevligt att fika med dig, hoppas vi kan göra det snart igen :D

2009-09-25 @ 21:10:17

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0