Sicken natt/morgon

Han vill fortfarande inte sova, eller det e klart att han sover men det verkart som han inte får något lugn så han sover inte så länge utan ca. 1timma.. Han blir lugn bara man bär runt på honom eller att han får bröstet å det e bra men slitsamt.. För första gången sedan han tittade ut så känner jag mig väldigt sliten, men det ingår.. Känner mig i å för sig full av lycka så det gör inte så mycket..

Imorse så va vi och hämtade Ozzy i stan, nu ska han vara hemma i en vecka.. Vi har bestämt, en vecka här å två veckor borta.. Passar nog alla tre parter vädligt bra å det å bra! Lite senare så ska vi ut en långis, Tinna tittar förbi och hänger med.. Vi ska hämta upp en baby sitter oxå som jag hittade på blocket.. Känns som en nödvändighet nu när han e vaken så mycket..






HAHA han e så go!

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Mickaela

sv: Haha, ja det är många som sagt till mig att jag ska passa på att sova nu :P och tro mig, det gör jag också :)

btw, så sööt han är :D hihi

Kramar

2009-09-21 @ 11:12:30
URL: http://blivande-mamma.blogspot.com/
Postat av: Tiina

Hihihi va sött han e, ser ju ut på en av bilderna att han tänker visa fingret till dig, hahaa..

Ses om ett tag gumman, kram kram på er :D

2009-09-21 @ 11:24:09
URL: http://tittisplace.zoomin.se
Postat av: Emelie

Sötare finns ju inte! Å jag ska få träffa honom snart! glad =)

2009-09-23 @ 14:44:40
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0