Konsten att somna



Den är svår, det är nog först nu jag behärskar den tekniken.. Innan var jag tvungen att ha tv:n på eller så trött att ögonen gick i kors.. Nu mera är tv i sovrummet tabu, att ha den på när man ska sova speciellt.. Det kan vara gött när man är sjuk men inte annars.. Man sover så dåligt med tv surr i bakgrunden.. Lösningen för min del är korsord, det får mig att varva ner och kunna somna på ett kick.. Jätte bra faktiskt, då tränar man hjärnan lite med varje kväll.. Det kan en virre panna som jag behöva HAHA illa om det skulle bli värre..

Nu sover alla utom jag å William, somnar bara han så somnar jag som en liten gris.. Det har varit jätte kul att Ankie kommit ner å ska bli en riktig kanon vecka, mycket ska hinnas med..  Imån blir det Backaplan och annat smått å gott!

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hoppas du/ni sovit gott å att du/ni allihopa får en kanondag. Ja utan regn å blåst å att som hör där till!!!

Kram på daj!!!

2009-10-07 @ 00:12:16
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Emelie

Jag kommer ihåg den gamla goda tiden när du gick på varenda match! Ni måste ju skaffa plats på familjeläktaren när William blir lite större! ;)

2009-10-07 @ 10:13:18
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0