Lugn dag



Idag har det varit en mycket lugn dag.. Varmt men ändå regn i luften vilket verkligen behövs.. Imån ska jag hämta Ozzy igen å gud vad jag längtat, tänkte nästan hämtat honom idag men vi tar det imån.. Vi ska ner till mormor och ha det fint i två dagar tänkte jag.. Tanken var att åka via Ozzy´s uppfödare men hanns hundar har tyvärr drabbats av magsuka så vi får ta det nästa vecka istället.. Så det ser vi fram emot, han har valpar på 5v nu så man måste ju komma ut å kolla innan dom far iväg till sina hem, så sött.. Vissa förstår inte hur jag kan bara ut å kolla men sanningen är det att jag tycker valpar i otroligt söta men Nej tack! till en till haha Skulle jag av någon konstig anledning skaffa två hundar så blir det en rumsren omplaceringshund..
Nu ska vi lägga oss, imån är det Jimmy´s sista vecka innan semestern och jag ska upp tidigt för att hämta Ozzy och bege mig ner mot Varberg..

Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0