Alfapet

Är vårat nya drog spel, det gick bra till en början för mig men nu har det skitit sig totalt tyvärr.. Även i Yatzzy har Jimmy börjat vinna, sorgligt men sant.. Jag får glädja mig med att jag har tur i kärlek



Idag har jag varit ute i Björlanda och myst med Hampus och umgåtts med hans föräldrar.. Fick även lite goa bilder på saga som för övrigt har det toppen där ute..


 
 

Nu ska jag e mig på en revanch HAHA ha det gött!
kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

hos oss är det sänka skepp! Det är lätt att ta fram, lätt att ta med och ett parti går fort haha. Gud vad söt han var! Så dom hade tid att ta emot lite besök :D

2009-08-01 @ 11:15:25
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0