Så söta

Full rulle

   

Idag har det varit en seg dag.. Känner mig inte alls på topp, kan inte somna på kvällarna.. Jag ligger bara och vrider mig trotts att jag lägger mig i tid så är jag kanon trött på morgonen bara för att jag inte kan somna utan bara ligger och kollar i taket.. Tankarna bara snurrar och snurrar, det finns visst en hel del att tänka på när man tänker efter.. Som tur är så har hundarna varit ganska lugna med, klart att dom busat och hållt på men det hör till.. Dom har kunnat slappna av fort efteråt och det är det som räknas, mycket bus och mycket vila..

Jag gillar att kolla på filmer som är som en serie, kollade på Harry Potter filmerna för ett tag sedan och nu har jag börjat med Sagan om ringen filmerna.. Det var ett tag sedan och dom e ju så bra, Älskar älvornas kläder så fina.. Skulle jag någon gång gifta mig så skulle det vara i en sådan klänning!

Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0