Inte en dag för tidigt

Nu jobbar jag sista natten och är ruskigt trött,ska bli så skönt att vara ledig nu ett tag å vila lite.. Har inte ens orkat öppna bloggen.. Det har varit fullt upp med att försöka sova med ozzy och Iver, men det har fungerat bra.. Det var dock väldigt skönt att Bella inte varit här också först veckan med Iver.. Jag hade fått en chock, börja jobba och ha tre hundar, allt hade börjat på samma gång, det hade blivit för mycket..

Imån ska jag iväg till Lina på Sexparty, det ska bli kul.. Jag har aldrig varit på ett sådant innan så det blir intressant och se om man hittar något.. Kommer dock vara jätte trött men vad gör man inte HAHA

Igår vilade jag nästan hela natten, kroppen orkade bara inte.. Idag känns det lite bättre men hälst hade jag bara velat lägga mig men då kommer jag inte att vilja vakna tyvärr så det är bara till att sitta här å försöka hålla sig sysselsatt.. Skillanden på idag och igår är nog mycket oxå att igår vvar jag på en väldigt lugn avdelning, den var det igår i alla fall i gämförelse med den idag.. För här hasas det för fullt i korridoren så jag får rusa igen..

Ha det gott!
Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Jimmy

Men nu é klockan halv fem å din dag é snart slut älsklingen. Nu é du min hela helgen...Nästan. Pussen

2009-01-09 @ 04:35:25
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Nina

ja, det har varit ett riktigt bra år. hoppas ditt också var det? :)



har du nåt roligt att se fram emot år 2009 då? :)



kram sötis

2009-01-09 @ 11:20:05
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0