Två timmar kvar

Nu är det två timmar kvar innan man får gå hem och sova.. Så skönt att den här omgången är över, nu är det inte dags fören nästa vecka.. Det har varit en relatvit lugn natt men med vak och en galen tant HAHA hoppas bara hon håller sig en stund nu tills dagpersonalen kommer.. Vissa har man verkligen svårt för och jag är kass på att ljuga och utan tålamod så vissa dementa kan vara ganska jobbiga iblland.. Har nästan känt hur magen vuxit nu under det här senaste dygnet, jag är bara i v14+4 men känner mig redan klumpig..

Imån eller idag så är Jimmy ledig så vi har hela helgen ihopp, ska bli så mysigt.. Vi har lite förslag på saker att hitta på så något blir det allt men mest ta hand om varandra.. Han har börjat klaga på mitt humör stackarn, stubinen har blivit lite kortare.. Fast jag blir snabbt glad igen, men just nu så känner jag mig inte så där sprudlande som jag ändå brukar vara.. Hoppas att det kommer tillbaka, det kanske ordnar sig när det värsta av illamåendet lagt sig, vi fått en lägehet och pengafronten kommit på god fot.. Den här månaden är första månaden på ca. 1 och 1/2år som jag inte går back eller på öret gämt upp.. Har kunnat spara en del och har fortfarande kvar så det ser ljust ut till att hinna spara lite till den lille kommer så han/hon kan få lite nytt..

Nu ska jag göra en sista vända innan jag ska åka hem, ut med hundarna och sedan sova, JIPPI!

kramkram  

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

hoppas du blir gladare snart (men som gravid får man ha ett jävla humör haha) Grymt härligt med pengarna också, att du hade lite över! :D



Ni får säkert lägenhet snart också!

2009-02-20 @ 10:46:38
Postat av: MLi

sv: Tack, tack :)

2009-02-20 @ 20:58:06
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0