Männen i mitt liv




   
Idag har Ozzy och extrafamiljen varit på besök.. Så underbart att se honom igen, kan inte berga mig tills jag får ha honom hemma lite igen, en sådan glädjespridare han är.. Så mysig, lugn å glad man är så lyckligt lottad med allt.. den enda mammen som inte finns med på dom här bilderna är Tusse, han är ingen lins lus.. När man ska ta en bild för han e så söt så ska han bara komma fram å mysa HAHA Imån ska Jimmy jobba en dag så då får jag å William testa på hur det är att vara ensamma hemma en hel dag, det ska bli intressant.. dewt roliga blir att Ann-Sophie kommer upp och hälsar på i helgen och ska hjälpa till med lägenheten, ur kul!
Nu ska jag å William lägga oss, Jimmy snarkar redan för fullt,

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Anonym

Vilka söta bilder på männen i ditt liv gumman.

kram kram på dig

2009-08-27 @ 20:50:43

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0