Längtan

Längtan är stor, lång och en del av avtalet HAHA Idag har jag varit ute i Björlanda hos Hampus och hans föräldrar och myst.. Han är så söt och mysig, en riktig going.. Det är skönt att fördriva dagen lite, väntan blir lite för mycket annars.. Känner som sagt att kroppen är pågång men man vet inte när det drar igeng på riktigt, man kan bara hoppas på att det blir snart men statistiken pratar för annat.. Dom flesta förstföderskor går över tiden tyvärr så vi får väll bara hoppas att det inte går för lång tid.. Dels för väntan och dels för att vi ska flytta i slutet av månaden.. Men det blir kanoners, det känns så i alla fall.. Imån ska jag bara ta det lugnt, ska få lunch gäste och det är trevligt.. Till kvällen ska vi fixa lite små grejer men man kanske kan ta en svän in till stan och kulturkalaset och kolla läget, hade varit trevligt.. Den som lever får se, nu är det sängen, Natti Natti




Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hej vännen.

Jag sitter nere i Varberg på Apelvikens Camping å jag (mitt nöt) har glömt telefonen hemma! De e inte klokt.......jag tror aldrig det har hänt förrut!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh............jag känner mig såååååå naken utan den! Såååå, tyvärr måste jag meddela att din lilla kommer att vänta på sig, åtminstånde tills söndag kväll.......men då kanske du hinner med det som ska göras ändå?! ;-) Många goa kramar.................schwig!!!

2009-08-14 @ 23:24:49
URL: http://metrobloggen.se/saregnaw

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0