Ensama igen

Då har Eva och Ankie åkt hem igen och vardasrummet ser ut som vanligt igen.. Oftas så brukar det vara ganska skönt när folk åker hem för det blir lätt väldigt mycket och några dagar är lagom.. Men den här gången så har det varit väldigt trevligt och fungerat så där jätte bra så det är så man saknar folket.. Det är tomt och lugnt.. Jag får ingen ro i kroppen just nu så det har varit skönt med folk runt om en.. Det känns mycket just nu men ändå inte tillräkligt mycket för att man ska se ljuset i tunneln och träffa våran lilla Älskling.. Längtar verkligen nu, ska bli så mysigt att börja på nästa resa, sedan att även få ny lägenhet.. Det blir kanoners, alltid roligt, låg och tänkte på möbleringen igår och det kommer nog bli fin fint! Det är inte lång tid kvar nu i alla fall, bara lite lådor till som ska packas..

Nu ska jag lägga mig vid Älsklingen och lösa lite korsord och se till att fötterna får ligga högt så jag slipper se ut som klumpfot dygnet runt HAHA Imån ska jag hälsa på Ozzy, ska bli härligt, den här gången ska jag ta lite bilder som jag glömde förra gången..

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: EMMA

tack ;:D



allt bra

2009-08-10 @ 20:33:41
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Tack så jättemycket! Kika gärna in igen, så länge jag känner mig kreativ så lär pysslet fortsätta strömma in :D



Grattis till graviditeten! <3

2009-08-10 @ 22:00:08
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: adina

tack så mycket! :)

2009-08-11 @ 00:08:18
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0