Sol till å från

Igår var vi ute i solen alla tre, jag Bella och Ozzy.. Dom är bilderna blev det då:

   

Idag har vi varit i Mölndal hos Elin och henes dotter Amelia och proenerat, lekt och pratat:


     
   
     
   

En kan trevlig dag har det varit, imån ska jag jobba natt så jag å Ozzy ska ta det lugnt..

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha, ja kanske men man får ha höga mål, även som hundliv haha. Ser ut som ni hade det mysigt och amelia och bella passade bra ihop hehe =)

2009-04-15 @ 21:55:39
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vilken underdag ni verkar ha haft =)



2009-04-16 @ 10:56:00
Postat av: Lina

hon mår iaf bättre :D jo det är det ja menar att man blir nog mer peppad då, kan inet sitta på latlocket en hel vecka utan får ta tag i sakerna haha... ja e fortfarande för feg, men kanske en kul sak senare haha. jag hittade, men det är krångligt där ute, inte alls hemma med dom områdena faktiskt

2009-04-16 @ 16:14:11
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja, dom är inte hemma och fick näst intill ett utbrott så jag tog ut en skitstor fotölj, en lite mindre, en sisädär 200 datorböcker till deras GAMLA dator, en mac 93:a ;) rev också ner en hylla och flyttade på innehållet till klädkammaren och satte upp alla mina jobbgrejer å mattegrejer där. Oj vad ja kommer få betala för det sen, men jag fick nog. Kunde ju knappt andas där inne och fick klaustrofobi. Och jag skrev ett sms att antingen åker soffan eller datorn ut också hahaha. Dom har inte svarat på det. Vet att ja kommer få otroligt hemsk tillvaro den närmsta tiden, men jag fick panik haha. Nu är det nästan bovänligt

2009-04-16 @ 22:16:29

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0