Tassande i korridoren

Nu sitter man här på jobbet, ganska skön natt än så länge, goa jobbar kamrater så det ska nog gå.. Jag sov inte så mycket idag så det lär behövas för att hålla sig vaken.. Kollade runt på lite tröjor för man behöver det nu så här när det börjar bli kallt, jag har inte så många, vill slänga en hel del kläder å det tänker jag nog göra  nu när vi flyttar, när det nu blir.. Hittade i alla fall en jätte fin tröja



Vi får se om det finns utryme i budjetten.. Toligtvis inte för båda kommer få dubbelhyra om vi får lägenheten vi vill ha så det får vänta.. Blir nog inget nytt fören till sommaren.. Måste tänka på ekonomin nu, har varit så slösatig ett tag nu så nu är det dags att skärpa sig.. Man vill ha ett sparande för framtiden med om jag nu ska få min sommarstuga..



 



Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Nej absolut inte, det var inte alls som hon hade beskrivit. Det var en trea men det var på 39 kvm!!! Det var som två små kläskammare/garederober som man kunde gå in i från "vardagsrummet" Detta "vardagsrum" var mindre än vårat lilla sovrum och vi skulle inte ens få plats med soffan (den lilla skulle gå:P) Köket öppnade man i en garderob, alltså inte ens en kokvrå, där det var ett överskåp, ett underskåp, 2 kokplattor och ett eluttag haha. Hon sa att den var liten och mysig, men dt där var ju löjligt! (hon sa såklart inte att det var 39 kvm) hade man inte klaustrofobi innan HAHA

2008-10-16 @ 09:23:49
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

hur mår du idag?

Hur gick de? :)

2008-10-16 @ 10:30:40
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för kommentaren på min sida!

Å sicka fina djur du har!

Min dröm är att en dag flytta till hus och landet och ha massa djur!



Hoppas du mår bra tjejen.

Kram Johanna

2008-10-17 @ 09:02:17
URL: http://home.swipnet.se/johannanylen/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0