Regn å rusk

Det får mig att längta tillbaka till sommaren eller rent utav utomlands.. Det ultimata hade varit att bott i Sverige halva året å Thailand halva, då hade man inte behövt oroa sig för dålig värme å utebliven sol..



Tänk att det snart är november, tiden går så fort, snart åker mina föräldrar till thailnad i 3veckor.. Jag e inte avundsjuk! Jo, kanske lite eller rättare sagt mycket men jag har flytten att se fram emot.. Ska bli riktigt kul att bli sambo, Jimmy kommer nog få en liten chock till en början men jag tror att han kommer tycka det är jätte skönt, snart har hanen egen piga  hahaha  Vad är det dom säger: När frugan är mer än tio meter från spisen s är hon på rymmen haha  Så illa är det väll inte en man kan alltid driva med det.. Imån fyller farfar 75år och min farbror 50år så vi ska på "fest/kalas/bjudning" Ska bli trevligt, inte alltid man får festmat, dock kommer jag hålla mig nykter så jag kör nog, ill inte att det ska sluta som förra gången jag drack.. Det var ännan droppen, känns skönt då kan man hålla i kameran   fota alla andra som gör bort sig iställe för att det är en själv som är i centrum.. Jimmy ska också med, villket är sköntgillar inte att åka iväg så utan honom det änns så tomt å jag vill bara åka hem, nu kan jag ta det lugnt å förhopnings vis få en trevlig kväll, det blir inte roligare än vad man gör det så då blir det nog prima..   

Ha re å Kanin!

Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0