Dö trött

Nu vill jag bara sätta mig på cykeln å cykla hem å sova men det är tre timmar kvar tills dess.. Vi får hoppas att det går fort, har även designat om hela sidan som ni ser, blev väldigt nöjd med resultatet.. Har lärt mig ett å annat så nu fattar jag lite mera.. Man lär sig mycket om man bara ger sig f-n på det..

Undra om det blir någon badminton imån, vi brukar spela varje fredag men har inte hört något ifrån dom som brukar boka, jag e bara glad om jag slipper för då slipper jag stressa upp utan kan sova ett tag..Det är könt när man ska jobba natten efter oxå..

Nä nu är det visst många som har bestämt sig fö att inte sova utan gå upp tidigt  hahaha så jag får jobba..



Vi skrivs!
Kram Kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Sofie

Stackars älsklingen! Det verkar som om du får sova idag, dom har inte sagt nåt. Pöss & kram

2008-10-24 @ 05:38:37
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Lina

åh dte blev skitsnyggt, verkligen du! Häftigt det där med kommentarer, d måste du visa.

2008-10-24 @ 08:56:11
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0