Nu har vi kommit hem

 



Nu är vi tillbaka efter att ha varit hela förmiddagen i björlanda å lekt.. Malin å niklas har både katt å en goldenvalp, Leihja.. Dom har haft jätte kul, Bella var inte så förtjust i henne men det fungerade väldigt bra.. Bella satt me mig å Malin å Lejha å Ozzy busade för fullt... Ozzy fick ett sånt där Ozzy ryck å bara sprang å sprang å sprang av glädje, runt, runt, runt bordet  haha

                

Vi åkte alla hem ihop, Lejha å Malin skulle till jobbet så vi slog följe rättare sagt..

   

Det är skönt att åka iväg iblan å tjöta lite.. Både jag å hundarna behöver lite miljöombyte.. Bella får väldigt mycket ombyte men det är skönt att kunna ta me dom.. Jag är så glad över att jag fått Bella, det fungerar så bra.. Jag mår så mycket bättre nu när jag har något att passa, någon tid jag måste upp.. Få lite struktur på tillvaron, det behövs för både mig å Ozzy..

Nu ska jag packa lite å sedan ut lite till idet fina vädret, ha det bäst!
Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Åhh ja vill oxå vara hemma på dagarna =) Ni ser alltid ut att ha så roligt!



Kram på er =)

2008-11-06 @ 14:32:00
Postat av: Sabina

och tack själv för att vi får ha Dig som dagmatte =D

2008-11-06 @ 14:33:01
Postat av: Lina

men herregud, du kan inte lägga upp bilder på en valp:P ja får så ont i hjärtat =)

2008-11-06 @ 19:50:19
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0