Morgonstund har guld i....

Jag glömde ta med kameran ut idag, det hade blivit fantastiska bilder.. Himmelen var så vacker å utsikten så fin uppe på berget där jag, Ozzy å Bella var.. Vi har hittat ett perfekt bus-ställe där jag inte sett en hund, än så länge i alla fall.. Det ligger så man har utsikt över stan/hisingen, riktigt vackert nu när frosten låg vit på maken å solen kom upp "ur maken"

Nu ligger vi här i soffan alla tre, mys mys..


Nu ska jag ta det lugnt innan jag sa iväg å träna, sedan kommer Tiina å då ska vi rensa i gaderoben.. Det som inte ska vara kvar kommer att gå till barn i rumänien, det är så man ska göra tycker jag om man kan.. Man får göra det lilla man kan

Ha det bäst vänner!

Kram Kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

söt bild,

2008-11-03 @ 10:28:56
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Nina

aaaw gullig bild :)



jag pluggar till förskolelärare! vad gör du? (minne som en guldfisk, haha!)



ha en toppendag!

kramar/nina

2008-11-03 @ 13:39:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0