Lite svårt

Jag har varit jätte trött idag å natten lär bli lång tyvärr... Förlåt att jag inte skrivit något men för först gången så har jag inte haft lust, bara velat sova, sorry.. Det ska bli skönt att jag å Jimmy får en hel helg ihop nu för det var ett tag sedan, jag jobbar varannan helg å iblöand händer det saker m.m. men den här helgen så ska vi göra allt ihop.. Han slipper inte ur mitt grepp  mmmoohhhaaa 

Bella å Ozzy är två klippor dom har sovit med mig idag, det blir så när jag jobbar men självklart har vi varit ute å busat till max.. Ser även fram emot att få daghund nummer två, det blir intressant, se hur det fungerar med en valp igen.. Jag är inte mycket för valpar men som sagt det är bara på dagarna haha så det går an, ska bli kul att se utväcklingen på denna fartige goldenvalp..

Appropå hundar så är det så skönt dit jag flyttat nu, dom flästa är så mycket bättre inställda på att träffa hundar.. Dom springer inte så fort dom ser Ozzy (stor å svart), idag har han fått hälsa på även en annan normal stor hund å en liten.. Kul tycker jag istället för att alla går runt i cirkel runt en, det är så trist..


Pöss å Kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0