Härligt när Ex hör av sig

Ja nu är det en ny dag och det var ruskigt segt att gå upp imorse.. Ville verkligen inte, ville bara ligga kvar undertäcket, hörde att även Bella ville det, så nu får vi mysa ner oss igen..  Men det blir inte så länge för vi ska iväg och träffa en kompis och sedan hem till Lina å fika.. Där ska vi även skriva brev till mitt Ex..

Igår så hörde nämligan han av sig efter över ett år, han gjorde slut med mig i oktober 2007.. Träffade en ny efter nyår och förlovade sig i februari.. Jag tänkte klart att d gjort slut med tanke på att han hörde av sig, för hanns tjej tillät honom inte prata med mig innan.. Så han ringde och vi bestämde träff för han hade lite saker han ville förklara, visst tänkte jag det kan vara intressant att höra vad han har på hjärtat.. Jaa du vad hade han inte på hjärtat, det han ville vara att säga att han under våra två och ett halvt år hade han aldrig Älskat mig, han tyckete jag hade kört över honom.. Han gick med på allt jag sa utan att han själv ville det.. Typ, flytta ihopp, skaffa hund, hyra ett hus m.m Han sa ja men menade egetligen Nej.. Det var mitt fel, jag har gjort honom till en svag person som inte kan säga vad han tycker för han vill inte såra folk.. Och nu ville han träffas för att säga sanningen coh så han kan börja sin resa för att bli sig själv, HAHAHA så idag ska ´jag å lina skriva ett lite fint mail till honom som ni självklart kommer få läsa senare idag..

Nu ska jag käka lite frukost
Kram på Er

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Fan va elakt att höra av sig om en sån sak. Säkert hans nuvarande tjej som tvingat honom, om han nu var en sån som inte kunde säga nej.



Du ska vara så glad att du bor med Jimmy, har en jätte underbar hund och 2 söta katter =D.

2008-12-12 @ 09:13:28
Postat av: Jennifer

Sofie, Jag är nära vän till dom båda och jag känner dom ganska bra vid det här laget. Allt du skriver är ren skitsnack. vad e du för person? du hänger folk som du inte inte känner. hon skulle aldrig förbjuda honom att träffa folk. hon vill bara att han ska vara ärlig mot henne. Ta reda på fakta innan du yttrar dig om hon har förbjudit eller inte.

2008-12-13 @ 21:59:49
Postat av: Sofie

Jag har bara skrivit vad han sagt och henne har jag inte ens nämt.. Som jag skriver ett senare inlägg och om du läser så ser du att hon inte är nämnd.. Det är en som komenterat och jag sa jag kunde ta bort det men marcus sa nej så.. Så jag tycker oxå du ska ta reda på fakta innan du yttrar dig ;) Nu orkar jag inte höra mer om honom så jag hoppas dom löser det..

2008-12-14 @ 12:59:23
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo du hänger ut folk. du behöver inte nämna namn för att man fattar ju ändå.. jag vet redan allt om detta så lägg ner nu

2008-12-14 @ 18:00:49
Postat av: Sofie

Alltid skönt att veta allt va?? Å vara så smart måste kännas skönt :D Det är bara att säga Grattis och god fortsättning!

2008-12-14 @ 20:12:23
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart att det är skönt att veta allt.. god jul och gott nytt år

2008-12-17 @ 18:30:25

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0