Första av 3

Nätter alltså innan 4v semester.. Det är nedräkning det, jobbar med en kolega som älskar att klaga på mig.. Det är så intressant och sorgligt att varje gång hon jobbar så har hon något att skälla på mig för och ALLA tycker så för det har dom sagt till henne.. Alla pratar visst med henne, suck! man blir så ledsen, vet även att ALLA inte pratar med henne.. Idag var det ang. att jag GÄMT är sen, visst jag är tidsoptimist men så ofta är det inte å det handlar om 5 minuter max dom gångerna.. Men hon hör åter igen från avdelningarna att dom tycker det är jobbigt att jag GÄMT är sen, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det är lite deprimerade om inte annat, som tur är jobbar man inte så ofta så man slipper höra så mycket av det men å andra sidan gör det att det är lite segare att komma iväg till jobbet första natten man ska jobba.. Jag var två minuter sen idag, vi börjar kvart i å ska vara på avdelningen kvarti men enligt chefen så börjar vi kvart i och ska vara på avdelningen efter det vi ska prata å hämta nyckler först, det är bara det att don dyker upp mellan kvart över och halv.. Jag skulle aldrig få för mig att vara på jobbet utan betalt, jag var på avdelningen tio i idag.. Sedan så kollar jag inte vilka jag jobbar med så jag vet inte vem jag ska ringa om jag blir lite sen men inatt så ska jag printa in allas nummer i mobilen för ringer man till jobbet så kommer man bara till avdelningen och jag vet inte fören jag e på jobbet vilken avdelning jag ska vara på, SUCK!! ja ja det löser sig nog, skönt att skriva av sig i alla fall, man får välja sig med att jopbba på en kvinno arbetsplats, snacket går...

Ha det bäst vänner!!
kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0