Får man se vad han säger

Så här skrev jag:

Hejsan!

Har tänkt lite sedan vi sågs igår och allt du sa känns inte rättvist sagt.. Jag vill att du ska veta min sida av historien: På påståendet att du Aldrig under våra 2,5år ihop älskat mig, tycker jag är en total lögn.. Sedan att du inte tycker om mig på samma sätt som din nuvarade är ett helt annat kapitel, man orkar inte vara tillsammans med någon så länge om man inte har några kännslor alls.. Sedan så är det du som velat komma tillbaka både första och andra gången vi gjorde slut.. Första gången så tog jag tillbaka dig för att jag tyckte om dig å allt är värt en andra chans.. Gång nummer två så orkade jag inte en vända till med ditt velande och orkade säga nej.. Du frågade till och med om jag var säker innan du började dejta din nuvarade på allvar, vadå inga kännslor?


Du sa att det var mitt fel att du tappat en del av dig själv när du tillsammans med mig, men jag förstår faktiskt inte hur du kan säga så eftersom dels är man två i ett förhållande och jag kan inte hjälpa att du inte kunde säga nej och gjorde saker du inte "kände för".. Det är inte bara du som fått lida utan jag fick dels lämna bort en del av mig själv, Ozzy, var nästa tvungen att bli av med honom för alltid men som tur finns det mäniskor som ställer upp så nu har jag fått tillbaka honom, men det var en mycket jobbig period.. Dessutom har jag höga skullder för att jag blev lämnad själv ute i huset och det gick inte runt när man är ensam.. Självklart så förändrades jag med, det gör man när man träffar människor och man tar lärdom av det som hänt och simmar sakta upp mot ytan för att få luft, man får kämpa i livet.. Att skylla på mig att du tappat kontakten med Elias tycker jag bara är löjligt för när du var tillsammans med mig så umgicks ni mycket och vi gjorde mycket ihop alla tre mfl.


Känns som du bara ville träffas för att få spy galla för det du sa var bara onödigt vetande.. Det var endast för att såra mig och det vet du.. Jag tycker vi hade det bra ihop, men jag kan inte säga att jag saknar det för jag har det mycket bättre nu.. Allt har fått en helhet och jag har träffat min rätta hälft.. Tror att även du känner så men det gör det inte till någon rättighet att vara elak, ta och väx upp utan att klanka ner på andra!! Ta lärdom av dina misstag och se framåt.. Vi har alla olika stadier i livet, det går upp och ner alla har det jobbigt på olika sätt det gäller bara att ta tag i det..

Hoppas du mår bättre nu då!


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0