Söndagkväll

Regner kommer till å från, vaknade till åska å regn.. Mösade mig upp å till jobbet, har jobbat hela helgen men nu är jag å William lediga fram tills på onsdag.. William´s pappa är sjuk så jag hoppas han slipper men han verkar trött å lite kinkig så jag ropar inte "tjoho" direkt än haha  Annars så har det faktiskt varit en ganska bra vecka med värk klart men inte så pass värka att jag inte kunnat stå ut med det.. det känns ganska skönt faktiskt och det blir nog bra för både mig å William att hanns pappa ska börja ha honom varannan vecka nu från å med v 42.. Mycket är det, sedan så kollar jag ju bottenlägenheter och nytt jobb eller möjligheter till att studera.. måste bort från jobbet snart, håller på att bli kocko haha Nu ska jag ta å krypa ner lite, William var inte riktigt överrens när det gäller att sova så får nog passa på så det blir några timmars sömn..



William sitter å lägger pärlor med morfar när mormor å morfar var här förra veckan å mös med oss

Natti natti
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0