Ledsen

Ja, nu har det gått ett tag sedan jag skrev och det kommer dröja ett tag till.. Känner inte alls att det finns något att skriva just nu då jag inte har någon possitiv anda att sprida å då är det lika bra att knipa om jag får bestämma för deppigheter vill man inte läsa om.. Så jag kommer Pausa ett tag så får vi se när jag hittar tillbaka till mig själv å får lust att skriva.. Men jag avslutar klart med bilder från kusin Neo´s 1års kalas:


Neo

Hampus

Neo och Hampus

Findukat

pappa Eddie och Neo

Åh massa paket blev det!

Hela familjen

Jag och mitt Älskade kakmonster

Far å son

William testar en av Neo´s leksaker

Damian

Neo i farfars knä

Mamma med söta Frida

Nu är alla i bild släckt utan frida haha

mitt Älskade ljussken <3

Det finaste i välden och ständigt nyfiken på livet

kramkra


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0