regnigt värre

ja då var det tisdag, jag ska jobba kvällen och William e hos dagmamman.. Det blev ett väldans liv idag när han inte fick ta cykeln till dagmamman, men bestämd mamma som man e så blev det som jag ville å han blev glad så fort han fick se vattenpölarna på utsidan haha nu är jag inte så elak så jag inte låter min son cykla, vi gör den morgon å kväll varjedag nu merfa men hans pappa ska hämta honom från dagis idag så då fungerar det inte, han måste ha vagen då han ska lämna honom hos mig väldigt tidigt å då kanske man inte vill sitta på en cykel kl:5 på morgonen, e nog goare med en vagn haha

nu efter ett härligt bad så blir det till att krypa ner i soffan å kolla på en film innan jaobbet, e så tråkigt regnväder så har ingen luust till att göra något annat.. men tänkte visa lite goa bilder från i lördags då vi var med mamma å pappa nere vid båten:


William e ute å går med mormor i sin nya flytväst som mormor köpt till honom

redo för båten

mormor nere i båten och fixar lite fika

Att äta vindruvor med flytväst e inte lätt men värt besväret, han ÄLSKAR vidruvor

Bryggsegling och fika med morfar, (samt mormor å mamma emn ej på bild hihi)

Morfar å Mormor

Slälvklart måste vi kolla gradantalet i vattnet oxå, 12grader, bbbbbrrrr

Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Vilken underbar flytväst!

2011-05-18 @ 09:41:23
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad mysigt:)

2011-05-18 @ 09:55:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken gullig pojke du har!

2011-05-18 @ 10:43:36
URL: http://rosvallare.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0