ännu mera regn..

Hur länge ska det hålla på? Nu får det väll ändå räcka om jag får välja haha men men finns inga dåliga kläder bla bla bla,..... Tyvärr så har jag inga regnkläder men William har å det e huvudsaken haha Idag har det varit fullt hus, bästaste mormor har varit här, även Lina med sin neo och malin med hampus, topper trevligt, tack för en kanon dag!


Finaste mormor med Finaste barnbarnsbarnet haha å hans present som val omtyckt!

kusinerna leker

finaste hampus vill oxå vara med hihi

William är dock inte så jätte intresserad av at dela med sig haha

leja var oxå med så det e klart hon oxå ska ha mys

Äckta kusin-soff-häng haha

William kunde inte sova middag idag men somnade i vagnen sittandes lutandes mot min arm när vi pratade vid 16.30 så han var trött å hua vilken natt jag har framfölr mig, han sover nog inte till fem :( men man kan ju hoppas.. Nu blir det lite middag å film sedan ska jag sätta igång med ett Puzzel, jippi!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: lovisa

tackaR:D

2011-05-18 @ 19:42:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annika

Jisses va söta dom är!

2011-05-19 @ 10:12:52
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0