Magsjuka igen...

Ja, ni hörde rätt den verkar ha hittat William igen.. För tredje gången på 4v så har han magsjuka, jobbigt för både mig å hans pappa men mest honom.. Min plonbok å hans hälsa verkar inte vara på topp, så nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp så vi kan prata lite.. Så att det inte e så att han är allergisk, överkännslig mot något, har någon tarmbakterie eller något annat skoj.. För detta är inte roligt längre, man känner sig så fasligt dum när man ringer jobbet, inget roligt alls men men det ingår väll.. Nu sitter han i badet och roar sig lite, det är så härligt att höra när det är glatt.. Annars så han man inte sovit mycket inatt, han är ju klart hungrig å törstig, inte lätt att förklara för en ettochetthalvåring varför man inte får dricka så mycket man vill på samma gång.. men peppar peppar så blir det inget mer men jag räknar helt klart med det..


Busen fick tag på penna å mitt korsord

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0